Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Statist, övningskörning och gymnasiestart!

Publicerad 2012-09-09 08:46:00 i Allmänt,

Halloj!
Fast jag inte skrivit här så har jag faktiskt haft en ganska händelserik sommar/höst!
Har vart ute och fart och flängt hela tiden!
Har vart på bio och sett bra filmer, tagit turer med lilla båten, vart i Stockholm på långpromenader och miljötränat hundarna, åkt sightseeing, gått på tornespel, fått massa undulatungar, fixat kräftskiva med mina vänner och familj (pyntat och bakat som en galning!), grattat min gammelmormor som fyllde 101 år och mycket mer!
Men en av sommarens höjdpunkter var helt klart när jag fick medverka som statist i en kort webbfilm!
En häftig upplevelse, efter det har jag även blivit kallad till några castings och något statistjobb, men antingen så har inte tiden funnits, dte har vart för långt att åka, eller så har jag blivit sjuk...
Men sen har jag även fått börja övningsköra nu! Har vart ute och åkt några gånger och jag tycker nog att det går helt ok!
Och sen har jag börjat gymnasiet! Det går rätt bra tycker jag nog, har funnit mig till rätta och fått några nya vänner! :)

Ja, ska inte göra detta inlägg alldeles för långt, men det var väl lite av vad jag inte har skrivit om! :P

Fick med en liten bild på undulatungarna, som nu är nästan vuxna och fullfjädrade, men nya ägg är laggda..! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela