Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Ska jag fortsätta??

Publicerad 2012-09-09 08:32:58 i Allmänt,

Vet inte hur jag ska göra!!
Ska jag fortsätta blogga??
Jag vet hela tiden precis vad jag ska skriva, men tar mig inte tid at göra det, jag är ingen direkt innesittande datamänniska ;)
Är jag inne så gör jag helst något kreativt, men jag gillar at blogga, om någon skulle läsa, det känns meningslöst annars....
Aja.. Ska väl slänga in några inlägg då och då och se ifall någon läser! :)
Skapade även en ny blogg förut, om lite tips och insperation, men funderar på att slå ihop dem båda å att jag använder den här bloggen mest! Får se vart det leder. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela