Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Kastrerad stakars valp!

Publicerad 2012-06-19 15:27:39 i Allmänt,

Igår blev det veterinärbesök för lilla Amigo som just fyllt 16 månader, eftersom vi även har tik hemma ville vi kastrera honom s¨å fort som möjligt. Så nu får den lilla stakarn gå med tratt och han tycker att livet är pest!

Var på bio i förrgår och såg filmen "Hunger games", den var MYCKET bättre än vad jg tänkt mig så nu får jag nog ta och köpa böckerna också! :D Stark rekomendation för de som inte sett den!
blev även lite "resturang" mat och en sväng förbi minneslunden med ljus och blommor till min farmor som skulle fyllt 60 år......

Nu idag har jag bakat kladdkakemuffins och de vart ENORMT goda!
TROR jag ska försöka starta en inrikting här med mat och bak! Nånting som bryter av lite, men det ska samtidigt handla om lite allt möjligt, fast ha en s.k "röd tråd"! :D Vad tycks???

Nu har vi även (efter mycket jobb..) fått upp tältet i trädgården! Haha!! Så inatt blir det tälta med brosan! :D


Förhoppningsvis blir det grillning ikväll, trots att det blåser för fullt!

Förmodligen kvällens middag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela