Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Sovmorgon

Publicerad 2012-01-31 07:21:01 i Allmänt,

Först och främst, ursäkta för att jag vart så dålig på att skriva, om det nu är någon som läser. :P
Har lixom inte hänt något spännande direkt.. Samma gamla vanliga mönster som alltid..

Men i Söndags gick vi hela familjen vinterns första ispromenad, isen ska vara ca 13 cm här tror jag, men var lite irriterad på mamma eftersom vi egentligen skulle gått en härlig promend i skogen, men hon bara bestämmer på impuls att vi helt plötsligt skulle ut på isen! Om ni frågar mig är inte dte så smart.. :P

Aja, just nu har jag sovmorgon, men tar mig upp i tid i alla fall, känns bättre då.
Slutar 4 idag, då ska man hinna med 4-bussen hem, slänga i sig lite mat, byta om och sen åka till stallet! :)

Ha det så bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela