Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

JAAAAA!!!!!!!

Publicerad 2012-01-07 21:24:46 i Allmänt,

Som många andra är jag en riktig Twilight-nörd! Haha! :)
Som många andra såg jag då Breaking Dawn på premiärdagen..,
..och som många andra LÄNGTAR jag verkligen efter att den ska komma ut på DVD!

Satt och försökte kolla runt när den skulle komma ut på DVD, men kom då in på en sida och såg att den gick att boka redan nu!!! :O Vissrligen får jag den inte förrän i slutet av Mars eller så, och är antagligen galen som köper en film för ca 180 kr (ikl. frakt), men de är det värt!

Så nu är det bara att längta, längta, längta..!


min fina twilight- hylla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela