Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Är han bråkberoende??

Publicerad 2012-01-12 17:32:19 i Allmänt,

vad är det för fel på syskon iblan? Min brors bråkar bara med mig och är elek hela tiden så fort vi är ensamma hemma! Han gör allt för att skapa en dålig stämmning, störa och vara uppkäftig och "kaxig", försöker göra någonting som är bra, men får bara skit för det! HATAR att det ska vara så här hela tiden!
Inte blir det bättre när det inte finns någon som vill lyssna!

Så fort HAN bråkar och jag får nog, stänger in mig på rummet för att få lite lugn och ro ett tag, ska han ringa mamma och få det att låta som att jag gjort fel, han VET  att hon verkligen inte vill att vi ska ringa om sånt, påminner och påminner men han bara skiter i det jag säger, totalignorerar och bryr sig inte det minsta, sen blir det jag som blir påverkad!

Är det en hobby att få andra att må dåligt? Hur kul är det??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela