Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Vart är mina naglar????????

Publicerad 2012-02-12 20:56:45 i Allmänt,

Gjorde just ett viktigt beslut.., jag klippte mina långa rätt starka naglar..!!
De är nu korta, känns jätte skumt, hur ska jag kunna göra allt jag brukar?? Känner sig lixom lite handikappad.. :S Hela händerna blev mycket fulare, har inte klippt ner mina naglar så HÄR mycket sen jag var typ 12 år!!!!

Har iaf haft på nagellack så de ser liiite bättre ut.., men de ser ändå inte helt bra ut.
Men förhoppningsvis växer de väll ut snart (om inte blir jag GALEN). :P

Men förhoppningsvis blir de bra, har fått för mig att det är nyttigt för naglarna att klippa ner dem ordentligt då och då, de kändes lite slitna, antagligen extra mycket efter en "pust-grej" som skulle gjöra naglarna extra vackra.. :S

Gick att skriva här iaf! Men annorlunda! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela