Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Plugga, plugga, plugga och sen så PLUGGA!!

Publicerad 2012-02-01 19:17:43 i Allmänt,

Just nu ska vi tydligt "förberedas" inför gymnasiet..
I Måndags kom jag till skolan efter att ha missat 7 skoldagar, det ända som just då fanns att egentligen ta igen var pytte lite Engelska och en inlämningsuppgift i Svenskan som jag faktiskt var klar med sen innan!

Sen lastades allt på, vi fick 2 st läxor/inlämningsuppgifter i Engelskan tills Torsdag, ett tekninkarbete som ska vara färdigt nästa Onsdag (den veckan har vi även 2 st nationella prov!!) och ca 15-20 sidor att läsa på i om miljön till ett prov-förhör tills på Fredag.

Igår fick vi också massor av matte, tills på Fredag, s. 69-87, ok, vi jobbar ju inte exakt alla de sidorna, men det är ändå däremellan.., sen förberedning till redovisning om företag som vi hade idag.
-Glad att den där redovisningen är över!!
Och det mesta andra är nu fixat, några tal kvar i matten, Engelskan är i stort sätt färdig, likaså tekninarbetet, men behöver verkligen läsa på till No.n...

När jag kom hem idag var det bara äta lite fort, ta en varm ducsh, en snabbis med Chica, mata kaninerna, plugga, värma middagen till mig och Jacob, samt ge de skrikande odjuren (katterna) sin mat och även Chica, äta, plugga, plugga, blogga lite, försöka hinna prata lite med vännerna och sen tror jag att jag ska ta det lungt framför Tv.n och kolla på "Sveriges mästerkock". :D

Men.., hm.., skulle EGENTLIGEN tagit reda på mer info om några gymnasieskolor nu också...., känner att jag kanske skjuter upp det liiiite till.. hehe... :$

Omg, känns som att detta inlägg vart riktigt tråkigt, men det är så min vardag är just nu! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela