Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Blogg och luciatåg

Publicerad 2011-12-13 19:34:11 i Allmänt,

Jaha..! Då ska man testa på att börja blogga då, får se hur det blir och om det är något som passar mig, kanske inte alls kommer trivas med det, men det återstår att se.
Mitt största problem är designen.., fattade INGENTING av alla siffror och så.. xS

Det är ju lucia nu, något jag verkligen tycker om! :)
Ända sen i 4.an har jag sett fram emot att få gå med i luciatåget i skolan (i 9.an), nu äntligen var det dax, men då vaknar jag såklart med halsont när man ska sjunga och allt...
Åkte iaf till skolan och var med- var tärna, sjöng en vers i "Tänd ett ljus" med Linnea och Nicole, mina fina vänner. :)
Tyvärr kunde jag inte rida på kvällen, och vi som skulle kört horseboll....

Men det har annars vart en mysig dag med gröt och lussebullar mm, får se hur det går med bloggandet här sen! :)


Det mysiga luciatåget, står som andra tärna till v. om lucian. :)

/Amandain(en) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela