Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Sluuut!!

Publicerad 2012-09-10 15:48:00 i Allmänt,

Helt slut!! Och sen måste jag iväg på hundkurs senare ikväll, men det är ju ändå roligt iof!
Nu har det blivit ännu en schemaändrig i skolan.., men till en fördel denna gång, sista lektionen blev inställd då läraren var sjuk, så bara 2 lektioner idag! :D
Idrotten var tuff! Vi skulle börja med att SPRINGA i 12 minuter!! Blä!! Aja, kag lyckades springa HELA tiden dessa minuter och sträckan som jag sprang motsvarade ca 2,1 km, rätt nöjd!
Och sen körde vi RUGBY, hehehe.., blev nertacklad ett antal gånger! Så nu är jag trött och öm i kroppen, dumt nog så måste jag släpa 2 tunga väskor fram ochh tillbaka varje dag...
Ont i axlarna som bara den, och blir värre för varje dag :(

Men nu blir det väl bara att byta om, slänga i sig lite mat och åka iväg och träna med hunden, sen lite pluggande och sen är det nog sovdax :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela