Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Muskelfel och mina cupcake!

Publicerad 2012-09-11 21:17:00 i Allmänt,


Tjena mors!
När jag kom hem från skolan idag tog jag mig lite tid och gjorde jättegoda bläbärs och choklad cupcake på eget recept!
De fikade hela lilla familjen på framför TV´n senare på kvällen, med en kopp te och tända ljus. Mys mys!
Alltid när vi kollar på TV kommer vi på något helt ointressant, denna gång var det att spänna överarmarna... ;O hehe...
Med höger arm var det inga problem, men med vänster gick det INTE att spänna överarmen, bar underarmen.., försökte och försökte.. Kom edan på att den armen också är lite "lam", om du står i en dörrkarm med armarna ut åt sidorna och spänner dem i ca 30 (?) sekunder och sen går ut ska ju armarna (för att musklerna späns ut eller nåt) dra sig upp, men det är BARA högerarmen som gör det för mig! Hur mycket jag än spänner vänster..
Vad kan detta bero på??
Skyller på något "muskelfel"... hm...
Mamma tyckte att jag skulle bli forskare och ta reda på detta.. xD
Nja.., räcker gott och väl med provet om vetenskap imorgon..
 
 
Inte från idag.., blev tyvärr ingen bra bild då vi hann äta upp de bästa ;D
Gjorde denna i somras :P
.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela