Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Orolig och arg....

Publicerad 2012-01-01 22:22:15 i Allmänt,

Nytt år nu då! Hade en riktigt trevlig nyårsafton (förutom folk som smällde raketer & fyverkerier alldeles för tidigt!!), åt god mat, fick lite besök och hade riktigt trevligt!
Mammas data har vart trasig och hon har övertagit min HELA tiden, så har inte haft en chans att blogga något...
Men nu är den fixad! Ha!

Nu idag var det även tänkt att vi skulle träffat pappa och gått en promenad, vi smsade redan igår, men han svarade inte då, sen idag har vi ringt och ringt och ringt och ringt..., aldrig något svar, det började kännas lite skumt eftersom har brukar vara noga med när han ska träffa oss och om han vill sova brukar han stänga av telefonen, mamma pratade med en som brukar hjälpa och stötta pappa en del och hon fick inte heller tag i honom och hon hade hört telefonen inne hos honom, så hon bestämde sig för att kontakta polisen för anmälan av oro, speciellt med tanke på att han flera gånger sagt att han ska supa ihjäl sig och inte mår så speciellt bra..., fy tusan vad orolig jag kände mig....
De ringde upp en gång och frågade lite, men sen fick de ta sig in ändå, det var både en lättnad och mer oro när han faktiskt inte var hemma!!!
När oron väl gått över kom ilskan istället, jag blir så arg och så besviken, man ser fram emot saker och sen blir de bara förstörda, jag är trött på att bli besviken, på att undra, att inte veta, att bara hoppas hela tiden, aldrig veta någonting, få massa få massa samtal mitt inatten där han bara babblar på och JAG får trösta honom om han då blir ledsen, hur kul är det? Jag försöker hålla mig skärpt, men inom mig växer paniken hela tiden, för varje gång.....
Senare på kvällen så fick vi iaf veta att han kommit hem nu, ingen aning om vart han vart eller så, det var en stor lättnad samtidigt som jag bara kände för att skälla ut honom! Åh!!

Blir rätt trött av att vara orolig, så det blir nog att lägga sig tidigt ikväll och även hoppas på att brorsan gör det så att han är på lite trevligare humörr än vad han vart de senaste dagarna!!

Ja, Gott Nytt År, om det nu är någon som läst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela