Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Varm ispromenad!

Publicerad 2012-02-12 17:11:19 i Allmänt,

Solen sken ordentligt idag och det var som varmast +2.6 grader!!!!!!!!! :O :D
Inte illa!

Till frukost i morse provsmakades brödet jag bakade igår, blev rätt bra. :P
Solen sken redan tidigt och vi hade planerat in en promenad med pappa idag me, så vi åkte hemifrån ganska tidigt för att handla lite korv, bröd och blåbärs-soppa, och vi lyckades få den SISTA blåbärs-soppan som fanns!! Tur, iaf för min del, gillar inte nyponsoppa etc.

Åkte vidare till pappa, där värmde vi blåbärs-soppan och packade allt som vi behövde ha med till promenaden.
Vi tänkte att vi skulle följa ett el-ljusspår, men det hittade vi aldrig, så vi traskade på i det fina vädret och kom sen ut på isen, där var det tom varmare än det var innan! :P
Chica skuttade runt som en galning och det blev en hel del bilder. :D

När vi gått ca 1 timme var vi ganska nära en liten strand där vi satte oss och fikade, grillade korv och drack den varma soppan, myyyyyysigt!!!! <3

När vi sedan gick tillbaka och bara hade några metar kvar till bilen så vi en stor skylt där det stod EL-LJUSSPÅR..! Ja, det var nog kanske DÄR vi skulle gått från början.., men det blev ju bra iaf!

Lite korv-grillnong :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela