Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Alla Hjärtans Dag! <3 <3 <3

Publicerad 2012-02-14 21:08:42 i Allmänt,

Alla Hjärtans dag är en så mysig dag, av någon anledning!
Trots att jag inte har någon pojkvän, som alla tjatar om att man måste ha denna dag, det är iof inget jag skulle ha något emot, men det är inte precis så att jag deppar över det, för mig betyder familj och vänner mest!

När jag gick upp imorse låg det små söta kort med små gulliga nallar ovanpå på bordet, till min lillebror och mig, från mamma, med en ask med chokladhjärtan i mitten. <3
Själv hade jag också pysslat ihop egna kort med scrapebook och även ritat.
Blev en mysig frukost! <3

När jag sen kom till skolan överaskade Nicole, en av mina bästa vänner, mig med en söt liten ask hon pysslat ihop, med ett jätte fint litet brev i! <3 Verkligen uppskattat det också!

Lärarna tod däremot ingen hänsyn till att det var Alla Hjärtans Dag, speciellt inte musikläraren, hon hade åkt någonstans utan att fixa vikarie och varken andra lärare eller rektorn visste egentligen vart hon tagit vägen....., så när jag och Nicole bestämde oss för att plugga SO ist för musik, som vi inte kunde göra utan hjälp eftersom hon lovat att hjälpa oss då vi skulle börja med helt nya låtar och allt.., vi sa det till våran kontaktlärare som tyckte det lät mycket bra, men när musikläraren sen kom tbx typ 15 min innan lektionen var slut var hon väldigt irriterad på OSS för att vi pluggat till So-prov ist för musiken där vi ändå inte kunde göra något..!!

Slutade kl4, men idag blev det igen ridning, det blir 2 timmar på Torsdag ist, typ hela gruppen skulle åka iväg idag, så ridningen blev framskjuten.

Men allt verkar inte kunna vara helt bra trots <3- dagen, mamma hade vart på något jobbmöte och då fick de reda på att de förmodligen skulle ta bort personalen från hennes jobb från December i år, så att allt skulle skötas automatiskt ist.., inte helt säkert än, men sannolikheten finns.., och en lite halvläskig sak avr att våra grannars 2-åriga glada, snälla hund, bara helt plötsligt hade fallit ihop och dött..

God middag med fina röda tulpaner på bordet, vi skrapade även en trisslott med 25:- vinst. ;P

Gymnasievalet är nu gjort och bara hoppas sen att mina betyg blir ungifär lika som sist!
Trött nu, får bli sovdax tidigt ikväll antar jag.


Lite Alla <3 Dag- bilder! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela