Amandarin

Halloj! Är en 16 årig tjej med ett normalt 16- års liv. Jag skriver mest här för min egen skull, jag antar att det inte är så många som läser, men det skulle vara väldigt kul! Än så lände är den här bloggen mest som en liten dagbok där jag skriver om mina dagar och uppleverlser! Jag hoppas påå att komma längre än så, men vi får se vart allt leder! Kraam

Juldagar <3

Publicerad 2011-12-26 15:38:31 i Allmänt,

Jag har haft en så underbar jul!
Alla förberedelser inför julen, att mysa med familjen, träffa släkt osv.
Självaste julafton var helt över förväntan, det var flera små julafton under själva julafton kan man säga ;D
Vi firade först lite hemma, jag, mamma och Jacob (ikl. djuren) och känsla direkt på morgonen, att vra den som går upp först och undersöker allt är också helt underbar, och julfrukost med familjen är så mysig!! :D
Hade lite julklappsutdelnng hemma och åkte sen vidare till pappa och firade en kort stund där, efter det åkte vi vidare till min morbror och hans familj, där gick vi en julpromenad, myste, fikade, åt god mat, de hade verkligen ansträngt sig jätte mycket!
Fast släkten inte är speciellt stor (vi var 10 st där) så inser jag hur lycklig jag känner mig när alla är samlade, hur många människor jag tycker så mycket om men som jag egentligen sällan tänker på så mycket, sånna stunder önskar man skulle kunna vara för evigt, när allt bara känns perfekt!
Även där hade vi  julklappsutdelning och jag vart den som blev tvungen att detla ut, rätt kul ändå :D

Vi kom hem sent och har bara känt mig sååå nöjd!
Nu dagarna efter jul har vi bara myst med familjen, HÄRLIGT! :)

Tyvärr blev det inte någon vit jul, men det vart verkligen bra äDen traditionella lilla julsockan som undersöks på morgonen :Pndå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela